Jump to content
308AR.com Community
  • Visit Aero Precision
  • Visit Brownells
  • Visit EuroOptic
  • Visit Site
  • Visit Beachin Tactical
  • Visit Rainier Arms
  • Visit Ballistic Advantage
  • Visit Palmetto State Armory
  • Visit Cabelas
  • Visit Sportsmans Guide
Dane Armory

Glock 19 BBQ Build Challenge

Recommended Posts

Well what do you think ? 

Overkill ! 

Would have to take a little metal off the shoulder of the barrel. It lines up at about 12:03 , really close.. weight is 3.8 oz.

IMG_20190803_213039.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

We need to build you something like this...  For "FullEffect"... If we're going bling-tastic, like the painted pistols from last year, then...  You gotta go bigger... Like this...

 

RpVJdfZ.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's there . Got to shoot this ... Soon !

Threadlocker ? Red or Blue ???

I have Blue Locktite in the Garage.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Rsquared said:

What? Not gonna paint this gold colored, like the AR bling gun last year? :laffs:

That was too damn funny.

That was funny as hell !

We shot that till the part flew off ! LMAO !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks , Rene .

I have $495 into this one, just need to upgrade the sights and it will be done. It's a G32 (357sig) so those hot rounds will probably have me pointing the gun at the ground after firing it.

15649486693473091793282004505426.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/31/2019 at 9:22 AM, MikedaddyH said:

That extra barrel turned into this !

A $400 build

$49 frame

$135 slide

$65 barrel

Parts from GT Distribution and Glock Inc.

Still need to get sights. Had to replace the firing pin safety pin and polish it to get it to function smoothly.

IMG_20190731_091329.jpg

Got the sights.

IMG_20190906_082741.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, DNP said:

Holy crap. A year later and one of them has sights now!

Dude one of many with sights ! 😎

Share this post


Link to post
Share on other sites

Since @MikedaddyH screwed all of us on the Glock shiit, I think @MikedaddyH needs his own Glock 18...    :thumbup:

There's only one way for him to do this, so he needs to get crackin' on his FFL/SOT paperwork...  :banana:

Take that, Mike... :lmao::thefinger:

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minutes ago, 98Z5V said:

Since @MikedaddyH screwed all of us on the Glock shiit, I think @MikedaddyH needs his own Glock 18...    :thumbup:

There's only one way for him to do this, so he needs to get crackin' on his FFL/SOT paperwork...  :banana:

Take that, Mike... :lmao::thefinger:

Actually been talking to Lance about that already !!!!! But it will be the shops gun and can only shoot it with him there.

Yeah it's going to happen ! 👺

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/3/2019 at 11:40 PM, 98Z5V said:

We need to build you something like this...  For "FullEffect"... If we're going bling-tastic, like the painted pistols from last year, then...  You gotta go bigger... Like this...

 

RpVJdfZ.jpg

Goes well with my purple velour jump suit. Except it’s a Glock!

Edited by Sisco

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Sisco said:

Goes well with my purple velour jump suit.

Damn, I GOTTA SEE THIS PIC, NOW!!!   :banana:

:ttiwwop:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...